Afdelingsbestyrelsen

Arbejdsområde
Bestyrelsens arbejde består bl.a. af at forbedre kollegiet (Indkøb, renoveringer og udskiftninger). Bestyrelsen arbejder dermed også i tæt kontakt med varmemesteren.
Samtidig tager bestyrelsen sig af den daglige orden på kollegiet og håndterer dermed problemer og klagesager - i samarbejde med Kollegiekontoret.

Desuden står bestyrelsen for den årlige julefrokost. Bestyrelsen har også et tæt samarbejde med kollegiets festudvalg og hjælper også tit med her.

Møder
Beboerne vælger en gang om året i april måned en afdelingsbestyrelse.
Bestyrelsen holder møde cirka 1 gang om måneden, alt efter behov.

Afdelingsbestyrelsen er til for beboerne - og for at sikre, at alle har det godt med hinanden på Damager Kollegiet. Har du spørgsmål, ris, ros eller gode ideer, så tag kontakt til én fra afdelingsbestyrelsen. De vil gøre, hvad de kan for at hjælpe dig.

Du kan skrive samlet til hele bestyrelsen på dambestyrelsen@gmail.com

Afdelingbestyrelsens medlemmer

 Funktion:  Navn:  Adresse:  Telefon:  Email: 
 Formand & teknikansvarlig  Rasmus Lillebo  rasmus.lillebo@hotmail.com 
 Næstformand & parkeringsansvarlig  Jonas Winkel  12M st. 4  41600672  jonasmwinkel@gmail.com 
 Kasserer & fællesrumansvarlig  Jonas Nielsen  12H 1. 2  42456078  jonas.nielsen.94@gmail.com 
 Klageansvarlig  Nicolaj Tornbo  12B 1. 4  28551879  nicolaj@tornbo.dk 
 Aktivitetsudvalget  Ann Bjerregaard  12H 1. 2  60823552  ann_bjerregaard@hotmail.com 
 Aktivitetsudvalget  Lea Pedersen  lea.pedersen@hotmail.com 

Referater

Læs referaterne fra Damager kollegiets afdelingsbestyrelsesmøder.

Webmaster

Webmastere
Jonas M. Winkel
jonasmwinkel@gmail.com

Anders Machmüller
AndersMachmueller@gmail.com

Hvis du har rettelser, kommentarer eller andet vedr. hjemmesiden er du velkommen til at kontakte Jonas.